Tο Σάββατο 9 Δεκεμβρίου, το σχολείο μας συμμετείχε στη μεγάλη γιορτή της Αγάπης και της Προσφοράς της πόλης μας με έργα από ξύλο, κατασκευές των μαθητών του σχολείου μας.  
Οι μαθητές και οι μαθήτριες, οι εκπαιδευτικοί, οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων 60 σχολείων της Αχαΐας και το παράρτημα Πάτρας του Συλλόγου Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια ΦΛΟΓΑ συναντήθηκαν στον Πεζόδρομο της Αγίου Νικολάου σε μια ξεχωριστή Χριστουγεννιάτικη Γιορτή που αποτελεί θεσμό για την Πάτρα! 
Οι μαθητές μας,  άκουσαν Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, γνώρισαν μαθητές από πολλά σχολεία της πόλης μας, γέμισαν εμπειρίες και με αγάπη και ενσυναίσθηση,  πρόσφεραν όλα τα έσοδα από την πώληση των έργων τους υπέρ του σωματείου ΦΛΟΓΑ.
 
 
Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους έλαβε χώρα Ευρωπαικό πρόγραμμα e- twinning με τίτλο Walk in my shoes και συμμετέχοντες 15 μαθητές από τη Β γυμνασίου. 
 
Με αυτή την παρουσίαση μοιραζόμαστε το υπέροχο ταξίδι μας!!!!!!!!!!!
Η υπεύθυνη καθηγήτρια
Ν. Κοντού
 

2ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αιγίου «Θόδωρος Αγγελόπουλος» - Το Αίγιο έλαμψε μαζί και το 21ο Γυμνάσιο με 2 συμμετοχές!!!

Το Σάββατο 24 Ιουνίου ολοκληρώθηκε το 2ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Αιγίου «Θόδωρος Αγγελόπουλος», το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 18 έως τις 24 Ιουνίου 2023. Ήταν μια διοργάνωση που θα μείνει αξέχαστη τόσο στους διοργανωτές όσο και στους παντί τρόπω συμμετέχοντες. Φέτος, η ανταπόκριση του κοινού ήταν εντυπωσιακή με τον κήπο του Πολύκεντρου Συνεδριακού Κέντρου να γεμίζει κάθε βράδυ στις προβολές των διαγωνιστικών προγραμμάτων, και να δίνει δυναμικό παρόν στις παράλληλες δράσεις.

Πρωινό Σαββάτου 24/6/23: Τα φώτα στα παιδιά!

Το πρωινό του Σαββάτου, το Πολύκεντρο Συνεδριακό Κέντρο Αιγίου γέμισε με παιδιά, μικρούς δημιουργούς που έφτασαν για να απολαύσουν τις ταινίες τους! Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, μαθητές 8 σχολείων της Αχαΐας δημιούργησαν μια ταινία μικρού μήκους εξ αρχής, με δικά τους μέσα για να συμμετάσχουν στη σειρά προβολών «Ήχος, Κάμερα, Παιδιά, Πάμε!», η οποία δεν είχε διαγωνιστικό χαρακτήρα. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά ξεκίνησαν να εξοικειώνονται με την κινηματογραφική γλώσσα, μέσα από τη συνεργασία και το κοινό όραμα που απαιτεί η δημιουργική διαδικασία.

Συμμετείχαν τα σχολεία: 

1)      2ο Γυμνάσιο Αιγίου – «Αίγιο: Όμορφη πόλη …μια ανοιχτή αγκαλιά» 

2)      Γυμνάσιο Δάφνης – «Η Μαύρη Βρύση»

3)     14ο Γυμνάσιο Πάτρας – «Το κάστρο της Πάτρας και η συμβολή του στον αγώνα της εθνικής ανεξαρτησίας 1821»

4)      20ο Γυμνάσιο Πάτρας – «Νικώντας τον ανίκητο… εθισμό»

5)    21ο Γυμνάσιο Πάτρας (Εκπαιδευτικοί: Ελένη Μπούρη, Κατερίνα Χαρακίδα) – «Μην Πληγώνετε τη Γη»

6)       21ο Γυμνάσιο Πάτρας (Εκπαιδευτικοί: Μαρία Νιμπή, Μάνος Συμιανάκης) – «Σκυλαίος και Γατουλιέττα» 

7)      1ο ΕΠΑΛ Πάτρας – «Έτσι, για πλάκα» 

8)      3ο ΓΕΛ Πάτρας – «Ασανσέρ»

 

Πηγή: https://dete.gr/to-aigio-elampse-sto-2o-diethnes-festival-tainion-mikrou-mikous-aigiou-thodoros-angelopoulos/

 

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Εrasmus+, Passage: προώθηση της συμπεριληπτικής και ποιοτικής εκπαίδευσης

 

     Tη σχολική χρονιά 2022-2023 υλοποιήθηκε στο 21ο Γυμνάσιο Πατρών το ευρωπαϊκό πρόγραμμα erasmus+, Passage To “PASSAGE-Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις για τη μετάβαση από την υποδοχή στην εκπαίδευση” , χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Αρ. Σύμβασης Έργου: 621412-EPP-1-2020-1-SI-EPPKA3-IPI-SOC-IN) και υλοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Ljudska Univerza Ptuj (Slovenia), το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου (Κύπρος), CESIE (Ιταλία), SYMPLEXIS( Ελλάδα), CENTER FOR SOCIAL INNOVATION (Κύπρος), CASA DO PROFESSOR (Πορτογαλία) JAUNIMO KARJEROS CENTRAS (Λιθουανία).

 

 

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί:

Βοζαΐτης Γεώργιος, ΠΕ02, Διευθυντής 21ου Γυμνασίου Πατρών

Νιμπή Μαρία, ΠΕ02 ΕΑΕ

Στραγαλινός Βαγγέλης, ΠΕ03 ΕΑΕ

Καλαντζή Φωτεινή, ΠΕ04 ΕΑΕ

Μπούρη Ελένη, ΠΕ04

Κοντού Νίκη, ΠΕ05

 

Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας:

Γαριού Αγγελική, ΠΕ04

Γκουρνέλου Αδαμαντία, ΠΕ05

 

       Αποσκοπούσε στην προώθηση της συμπεριληπτικής και ποιοτικής εκπαίδευσης εστιάζοντας στην: (α) ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, παρέχοντας τους τα κατάλληλα εργαλεία και μεθόδους, ώστε να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικότερα τις υπάρχουσες παιδαγωγικές προκλήσεις, και (β) υποστήριξη της επιτυχούς ένταξής παιδιών (προσφύγων, μεταναστών/μεταναστριών), μέσω του σχεδιασμού και της προώθησης ενός πιλοτικού προγράμματος «θετικών προτύπων» (role-model) με τη συμμετοχή μαθητών/μαθητριών τοπικών σχολείων. 
 

 

     Σε αυτό το πρόγραμμα, μαθητές/μαθήτριες των τοπικών σχολείων  προσέφεραν ένα σύστημα υποστήριξης παρέχοντάς συμβουλές και καθοδήγηση για την προσαρμογή των υποστηριζόμενων μαθητών στο γλωσσικό πλαίσιο και στο σχολικό περιβάλλον και άλλες δραστηριότητες που σχετίζονται με την ένταξή τους στο εκπαιδευτικό σύστημα. Το πρόγραμμα προσέφερε στους εμπλεκόμενους μαθητές  την ευκαιρία να αναπτύξουν ικανότητες και δεξιότητες όπως η επικοινωνία, η συνεργασία, η ενσυναίσθηση, και η υπευθυνότητα, ενισχύοντας την προσωπική, διαπροσωπική, μαθησιακή και σχολική ανάπτυξή τους, ενώ παράλληλα προάγει τη φιλία, τον διαμοιρασμό και την πολιτισμική ανταλλαγή.