- Details
- Category: Παγκόσμιες/Πανελλήνιες Σχολικές Ημέρες
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας, η φιλόλογος ΕΑΕ και μέλος της ΕΔΥ, Νιμπή Μαρία, σχεδίασε, συντόνισε και υλοποίησε δίωρες δράσεις με καινοτόμες εναλλακτικές πρακτικές και την κατάλληλη προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού και του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, σε συμπεριληπτικό πλαίσιο, με διάχυση του παραγόμενου υλικού στη σχολική κοινότητα, με στόχους: α) την προαγωγή της κοινωνικής και συναισθηματικής ευεξίας των μαθητών/τριών, και β) την ευαισθητοποίηση των μελών της σχολικής κοινότητας επί του θέματος, και συγκεκριμένα, στις θεματικές:
1)Συναισθήματα: βίωμα - αναγνώριση -συζήτηση - αυτονομία /αφόρμηση: ολιγόλεπτο οπτικοακουστικό υλικό από τη συμμετοχή μαθητών/τριών του σχολείου σε μαθητικό φεστιβάλ με τίτλο: Κι αν ήσουν εσύ; Δράσε ενάντια στον φόβο…, αξιοποίηση προτεινόμενου εκπαιδευτικού υλικού από το Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, υλοποίηση ομαδικών βιωματικών παιχνιδιών/δραστηριοτήτων με χρήση ΤΠΕ (ο τροχός των συναισθημάτων) και αποτίμηση: εικαστικές και ποιητικές δημιουργίες, συννεφόλεξο με τα τμήματα: Α2, Β2, Β3, και
- Details
- Category: Παγκόσμιες/Πανελλήνιες Σχολικές Ημέρες
Διοργάνωση και υλοποίηση δράσεων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία με τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τμημάτων του σχολείου με συμπεριληπτική προσέγγιση
Εισηγήτρια σχεδίου δράσης, διοργάνωσης και υλοποίησης: Νιμπή Μαρία (ΠΕ02 ΕΑΕ -συντονίστρια)
Συνδιοργανωτές: Συμιανάκης Εμμανουήλ (ΠΕ04) και Παρασκευάς Ηλίας (ΠΕ11)
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συναδέλφους του σχολείου για τη θετική στάση κατά την πρόταση-εισήγηση του σχεδίου δράσης όπως και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που ανταποκρίθηκαν θετικά και ενεπλάκησαν με τα τμήματα των μαθητών/τριών τους στις σχετικές δραστηριότητες.
- Details
- Category: Παγκόσμιες/Πανελλήνιες Σχολικές Ημέρες
Η 3η Δεκεμβρίου θεσπίστηκε το 1992 από τα Ηνωμένα Έθνη ως «Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία». Αποτελεί ημέρα γόνιμου προβληματισμού και πρόσκλησης, προκειμένου να υιοθετήσουμε νέες στάσεις και συμπεριφορές έναντι στην αναπηρία. Να εξαλείψουμε τις διακρίσεις, να άρουμε προκαταλήψεις και στερεότυπα. Να εστιάσουμε στην αναγκαιότητα σεβασμού της ετερογένειας, των ικανοτήτων του ατόμου και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τεκμηριώνοντας ότι η αναπηρία δεν είναι εμπόδιο, είναι τρόπος ζωής.
Page 2 of 2
Τελευταία άρθρα
- Πρόσκληση σε ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα "Αξιοποίηση εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδακτική διαδικασία. Γνωστικά Αντικείμενα: Λογοτεχνία-Ιστορία-Μαθηματικά"
- Φιλολογικά μαθήματα Τμήματος Ένταξης & Ανεστραμμένη Τάξη: “Βλέπω και Συζητώ” - Υπουργεία Πολιτισμού και Παιδείας
- Ευχαριστήρια επιστολή από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α για τη συμμετοχή μας στην εκδήλωση που διοργάνωσε με αφορμή την 3η Δεκέμβρη-Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
- Tο “Θέατρο στην Εκπαίδευση” στο 21ο Γυμνάσιο για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ - Συμπεριληπτική Εκπαίδευση - Συνεργασία σχολείων ( Α’ δράση)
- Το 21ο Γυμνάσιο και το ΕΝΕΕΓΥΛ Πατρών σε βιωματικά παιχνίδια γνωριμίας- επικοινωνίας Παγκ. Ημέρα ΑμεΑ (Β’ δράση)
Σύντομος οδηγός για την ανάρτηση άρθρων στη σχολική ιστοσελίδα
Για να δείτε το αρχείο πατήστε εδώ