
Επίσκεψη στο σχολείο CENTRO RAMIRO IZQUIERDO στο CASTELLON - Πρόγραμμα Erasmus+ Accreditations 2021-2027
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Erasmus
Την εβδομάδα 27 έως 31 Ιανουαρίου 11 μαθητές και 4 καθηγητές από το σχολείο μας επισκεφθηκαμε το σχολείο CENTRO RAMIRO IZQUIERDO στο CASTELLON συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Erasmus+ Accreditations 2021-2027.
Με επίκεντρο τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, προγραμματίστηκε ένα σύνολο δραστηριοτήτων κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, έτσι ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες και γνώσεις με στόχο να τις επεκτείνουν στους συμμαθητές, τους φίλους και την οικογένειά τους σε αναζήτηση ενός καλύτερου πλανήτη.
Την Τρίτη είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το πιάτο αστέρι μας, Paella. Την Τετάρτη, διοργανώθηκε μια δραστηριότητα στο Greenway όπου οι μαθητές έκαναν ποδήλατο κατά μήκος αυτού του τμήματος της ακτής μας. Αλλά χωρίς αμφιβολία η καλύτερη δραστηριότητα ήταν η εκδρομή στη Βαλένθια, όπου μπορέσαμε να θαυμάσουμε το μεγαλείο της εκκλησίας του San Nicolás de Bari και να γίνουμε μάρτυρες του Tribunal de las Aguas στην Plaza de la Virgen.
Η ποιοτική εκπαίδευση», στόχος 4, «Βιώσιμες πόλεις», στόχος 11 και «Υπεύθυνη κατανάλωση», στόχος 12, αποτέλεσαν τη ραχοκοκαλιά αυτής της κινητικότητας και το έργο ευαισθητοποίησης με αυτές τις δραστηριότητες ήταν πολύ θετικό. Μετά από μια πολύ έντονη εβδομάδα όπου δημιουργήθηκαν πολύ στενοί δεσμοί μεταξύ όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών, μπορούμε να πούμε ότι η προσωπική ανάπτυξη όλων των συμμετεχόντων ήταν τεράστια. Σας ευχαριστούμε όλους και σας περιμένουμε το Μαιο στην Πάτρα .
Με επίκεντρο τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, προγραμματίστηκε ένα σύνολο δραστηριοτήτων κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, έτσι ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες και γνώσεις με στόχο να τις επεκτείνουν στους συμμαθητές, τους φίλους και την οικογένειά τους σε αναζήτηση ενός καλύτερου πλανήτη.
Την Τρίτη είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το πιάτο αστέρι μας, Paella. Την Τετάρτη, διοργανώθηκε μια δραστηριότητα στο Greenway όπου οι μαθητές έκαναν ποδήλατο κατά μήκος αυτού του τμήματος της ακτής μας. Αλλά χωρίς αμφιβολία η καλύτερη δραστηριότητα ήταν η εκδρομή στη Βαλένθια, όπου μπορέσαμε να θαυμάσουμε το μεγαλείο της εκκλησίας του San Nicolás de Bari και να γίνουμε μάρτυρες του Tribunal de las Aguas στην Plaza de la Virgen.
Η ποιοτική εκπαίδευση», στόχος 4, «Βιώσιμες πόλεις», στόχος 11 και «Υπεύθυνη κατανάλωση», στόχος 12, αποτέλεσαν τη ραχοκοκαλιά αυτής της κινητικότητας και το έργο ευαισθητοποίησης με αυτές τις δραστηριότητες ήταν πολύ θετικό. Μετά από μια πολύ έντονη εβδομάδα όπου δημιουργήθηκαν πολύ στενοί δεσμοί μεταξύ όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών, μπορούμε να πούμε ότι η προσωπική ανάπτυξη όλων των συμμετεχόντων ήταν τεράστια. Σας ευχαριστούμε όλους και σας περιμένουμε το Μαιο στην Πάτρα .





«Έλα βρε Χαραλάμπη να σε παντρέψουμε!» Θέατρο, Σάτιρα & Καρναβαλική Διάθεση από το 21ο Γυμνάσιο Πατρών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Όμιλος θεάτρου 2024-2025



Συμμετοχή της χορωδίας σε κοπή πίτας.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Εκδηλώσεις
Η χορωδία και η ορχήστρα του σχολείου μας στις 2/2 /2025 συμμετείχαν στην κοπή της πίτας του φιλανθρωπικού συλλόγου "Τίμιος Σταυρός" υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της κ Γαλανού.


Φιλανθρωπικές Εκδηλώσεις του 21ου Γυμνασίου Πάτρας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Προγράμματα και Συνεργασίες σχολείων και φορέων
Σελίδα 18 από 48