1ος εορτασμός της Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας - Διαθεματική
προσέγγιση και δράση στο πλαίσιο διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων με την
αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης και της ανεστραμμένης τάξης από τους
μαθητές και τις μαθήτριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Το 21ο Γυμνάσιο και το ΕΝΕΕΓΥΛ Πατρών σε βιωματικά παιχνίδια γνωριμίας- επικοινωνίας Παγκ. Ημέρα ΑμεΑ (Β’ δράση)
 
 

 
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός (πρωτοβουλία, σχεδιασμός, οργάνωση, υλοποίηση) 
Νιμπή Μαρία, φιλόλογος ΕΑΕ
 
Συνεργάτες εκπαιδευτικοί από το ΕΝΕΕΓΥΛ Αθανασόπουλος Νίκος, Κολύρρου Ανδριάνα
 
Την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου υλοποιήθηκε εκπαιδευτική δράση για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου ώστε να εμπλακούν ομαδοσυνεργατικά με μία άλλη προσκεκλημένη ομάδα μαθητών και μαθητριών του ΕΝΕΕΓΥΛ σε αθλοπαιδιές και σε βιωματικά παιχνίδια γνωριμίας και επικοινωνίας, σε stand-up comedy και παίξιμο μουσικής και χριστουγεννιάτικων τραγουδιών σε αρμόνιο από έναν μαθητή με τύφλωση.

Tο “Θέατρο στην Εκπαίδευση” στο 21ο Γυμνάσιο για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ - Συμπεριληπτική Εκπαίδευση - Συνεργασία σχολείων ( Α’ δράση)

 

 

 

Με πρωτοβουλία της κας Μαρίας Νιμπή, φιλολόγου ΕΑΕ και μέλος της ΕΔΥ, “ανέβηκε” στο σχολείο μας την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023 από ηθοποιούς και συνεργάτες του Πανελλήνιου Δικτύου Το θέατρο στην Εκπαίδευση, η παράσταση "Η Τσάντα για μαξιλάρι. Μια υπόθεση Τραγική", λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τους προβληματισμούς των σύγχρονων εφήβων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ στο πλαίσιο της Συνεργασίας Σχολείων και της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης. Μαθητές και μαθήτριες της Β’ και Γ’ Γυμνασίου του 21ου Γυμνασίου μαζί με 15 μαθητές και μαθήτριες του ΕΝΕΕΓΥΛ Πατρών παρακολούθησαν μαζί την παράσταση (α’ μέρος) και συμμετείχαν ενεργά και αλληλεπιδρώντας στο εν συνεχεία, βιωματικό θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο σε ομάδες (β’ μέρος).

Ευχαριστήρια επιστολή από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α για τη συμμετοχή μας στην εκδήλωση που διοργάνωσε με αφορμή την 3η Δεκέμβρη-Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία 

 

 

  

 

Το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α με ευχαριστήρια επιστολή εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες του στους/στις εκπαιδευτικούς και στους/στις μαθητές/τριες των 110 σχολείων που απέστειλαν το υλικό από τις δράσεις συνεκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης που πραγματοποίησαν κατά τα προηγούμενα σχολικά έτη ή/και το τρέχον σχολικό έτος.