Διοργάνωση και υλοποίηση δράσεων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία με τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τμημάτων του σχολείου με συμπεριληπτική προσέγγιση

 
Δεκέμβριος 2022: προβολή ομιλίαςντοκιμαντέρanimationμουσικοκινητικής θεατρικής παράστασης στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης με τη συμμετοχή μαθητών/τριών με και χωρίς ε.ε.α. και αναπηρία του σχολείου μας σε συνεργασία με το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Λύκειο και το 10ο Γυμνάσιο Πατρών με ομιλίες διάχυσης των συναισθημάτων και εμπειριών συμμετεχόντων μαθητών/τριών στους συμμαθητές τους, ενίσχυση ενσυναίσθησης με συλλογή πληροφοριών από τους μαθητές/τριες του σχολείου μέσω συνέντευξης σε εκπαιδευτικό με κινητική αναπηρία του σχολείου μας, βιωματικές δραστηριότητες προσομοίωσης ατόμων με έλλειψη όρασηςκινητική αναπηρίας ατόμων  ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες με παραγόμενο ψηφιακό κι έντυπο υλικό, διάχυση των αρχών της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, συζήτηση-ανταλλαγή απόψεωνιδεών κι εμπειριώνενδεδειγμένοι κανόνες συμπεριφοράς στην καθημερινή επικοινωνία με άτομα με αναπηρία) με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία με την ενεργό συμμετοχή όλων των μαθητών και μαθητριών των τμημάτων του σχολείου μας με συμπεριληπτική προσέγγιση με σκοπό 
α) την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μελών της σχολικής κοινότητας επί ζητημάτων ισότιμης προσβασιμότητας κι ένταξης των ατόμων με αναπηρία, 
β) την καλλιέργεια δεξιοτήτων ενσυναίσθησης, 
γ) την καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων, 
δ) την αναγκαιότητα σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας, 
ε) την προαγωγή μίας κουλτούρας αποδοχής της διαφορετικότητας.

Εισηγήτρια σχεδίου δράσης, διοργάνωσης και υλοποίησης: Νιμπή Μαρία (ΠΕ02 ΕΑΕ -συντονίστρια)

Συνδιοργανωτές: Συμιανάκης Εμμανουήλ (ΠΕ04) και Παρασκευάς Ηλίας (ΠΕ11)

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συναδέλφους του σχολείου για τη θετική στάση κατά την πρόταση-εισήγηση του σχεδίου δράσης όπως και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που ανταποκρίθηκαν θετικά και ενεπλάκησαν με τα τμήματα των μαθητών/τριών τους στις σχετικές δραστηριότητες.